Nyutdannet og klar for nye utfordringer? Søk Kull22 her

Er du nysgjerrig på nye systemer og løsninger innenfor regnskapsbransjen? Ønsker du å være med på utviklingen i et av de raskest voksende kompetansehusene i Norge?

Begynn reisen hos oss

Vi søker etter deg som ønsker å starte karrieren din sammen med oss. Du er nyutdannet – og er en person som trives i dialog med kunder og er nysgjerrig på nye systemer og løsninger. Som kollega trives du med nye utfordringer, er lærevillig og liker å tenke nytt.

 

Aider kan tilby gode muligheter for faglig og personlig utvikling, og vi tror at den beste læringen skjer i arbeidssituasjonen. Vi ønsker at du skal nå dine mål!

 

Samtidig er det viktig at du som rådgiver ser folkene, og bidrar til å gjøre både kollegaene og kundene dine gode. Vi er aidere – vi hjelper hverandre.

TA KONTAKT

Julie Andresen

HR-rådgiver og kull-ansvarlig

41 16 09 44 LinkedIn

Vi i Aider skal gjøre det komplekse enkelt – for alle vi møter, hver eneste dag. Fremtiden handler om å hjelpe, utvikle og begeistre. Vi er klare! Er du?

Kull22

Som nyutdannet og fersk i arbeidslivet ønsker vi at starten i Aider skal bli en god opplevelse. Derfor vil du som nyansatt bli en del av kull22. Dette er et team bestående av flere i din situasjon, som sammen skal følge et oppstarts program. Dere vil få tett oppfølging og sammen lære samt erfare hvordan arbeidshverdagen i Aider fungerer. Ønsker du å lese mer om opplegget til Kull21, trykk her.

 

Hvorfor Aider?

Det skjer spennende ting hos oss hele tiden, og som en del av vårt team vil du bli med på en lærerik og morsom reise. Aider har i dag over 450 ansatte og 14 kontorer fra Bodø i nord til Kristiansand i sør – og vi har cirka 5000 kunder fra hele landet.

 

Vi skreddersyr systemer og arbeidsmetoder. Dette krever kreativitet og forståelse for at lønn og regnskap er et serviceyrke, og at vi alle er rådgivere.

 

Vi ligger helt i forkant av teknologiutviklingen, men ikke for teknologiens skyld. Systemene våre frigjør og sparer tid, slik at hver medarbeider får mer komplekse oppgaver – og kan skape mye mer verdi. Dette gjør oss uredde og kompetente.

Ansvarsområder

  • Løpende regnskapsførsel, regnskapsrådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Tilrettelegge for best mulig løsninger og tjenester for kunden
  • Sammen med teamet bidra til å utvikle kundeforhold
  • Mulighet for ulike uteoppdrag hos kunde

 

Vi ønsker oss en kollega som har:

  • Mindre enn 2 års erfaring eller er nyutdannet
  • Høyere økonomisk utdannelse på bachelor eller master nivå
  • Et kommersielt tankesett og er utadvendt

 

Personlige egenskaper:

  • Du er initiativrik, strukturert og løsningsorientert
  • Du er ansvarsbevisst og pålitelig
  • Du er serviceinnstilt
  • Du kommuniserer godt på både norsk og engelsk
  • Du er nysgjerrig på teknologi

 

Høres dette interessant ut?

Ta kontakt med HR ved Julie Andresen eller Ingeborg Herland Johannessen.

Alle henvendelser behandles konfidensielt. Søknader behandles fortløpende. Tiltredelse etter avtale.