AiderAider

Regnskap for små og mellomstore bedrifter

Stor eller liten? Eller kanskje noe midt i mellom? Da er du ikke alene. Over 95 % av alle norske virksomheter har mellom 1 og 50 ansatte, og disse små og mellomstore bedriftene er derfor selve ryggraden i norsk næringsliv. Ambisjonen må jo derfor bli å forenkle hverdagen til bedriftene, og gjøre det lettere for dem å gjøre jobben sin.

Ønsker du å bruke tiden til annet en administrasjon? Kontakt oss

Tiden din er verdifull. Ikke kast den bort på administrasjon.

Vi i Aider ønsker å bistå disse SMB-bedriftene. For uavhengig av størrelsen på bedriften din, så vil det å ha alt i ett system, kombinert med en effektiv arbeidsdeling med regnskapsfører, gi deg bedre tid, mer kontroll og en enklere hverdag. Vi vet at ulike bedrifter har ulike behov, og derfor er det viktig for oss å jobbe tett med kunden for å finne den optimale løsningen for akkurat deg og din bedrift. Og skulle behovene dine endre seg i takt med at du vokser- ja så følger vi med deg på reisen. For vi ønsker at du skal lykkes, og systemene våre er skalerbare og kan reguleres etter ditt behov.

– Målet vårt er at kundene våre bruker minst mulig tid på administrasjon, sier Patricia Olsson, seniorrådgiver og autorisert regnskapsfører i Aider.

Hånd som trykker på ipad

Med Aider får du:

  • Rett regnskapssystem for rett behov. Gjennom tett samarbeid og god oppfølging finner vi en optimal løsning tilpasset dine behov.
  • Alltid lett tilgjengelige nøkkeltall. Systemet er med deg hvor som helst og når som helst. Alt du trenger er nettilgang.
  • Alltid oppdaterte løsninger. Vi oppdaterer systemet, så slipper du å tenke på backup.
  • Drill down. Med et enkelt tastetrykk får du en god oversikt på de ulike tallene, så slipper du å ta en ekstra telefon til rådgiveren din.
  • Tidsbesparing. Du bruker mindre tid på administrativt arbeid, og kan bruke tiden din på utvikling og verdiskapning for bedriften.
  • Skalerbar løsning. Våre systemer vokser med kunden. Vi er med deg der du er, og alt kan skaleres og tilpasses ditt behov der og da.
  • Fleksibilitet og roller tilpasset det du trenger. Synes du systemene virker avanserte? Du kan selv velge å få tilgang til akkurat det du trenger. Vi hjelper deg med å avklare hva du behøver, og du trenger ikke å betale for noe du ikke bruker.

– Kundene våre har ulike behov og løsninger. De store bedriftene vil kanskje ha en mer avansert løsning, og de mindre trenger muligens en enkel løsning. Både vi og systemene våre er fleksible, og vi er gode på integrasjoner som binder sammen de systemene som kunden trenger for å få en enkel og effektiv hverdag, avslutter Olsson.

Ønsker du deg bedre tid, mer kontroll og en enklere hverdag? Ta kontakt, så hjelper vi deg med den løsningen som passer for deg og din bedrift.