AiderAider

Er du på jakt etter en variert arbeidshverdag med faglige utfordringer og stort ansvar? Aider i Østfold søker ny senior regnskapsrådgiver

Foretrekker du å utfordre det etablerte fremfor å slå deg til ro med status quo? Da bør vi ta en prat. Vi i Aider er nemlig i ferd med å redefinere hele regnskapsbransjen, og skal nå etablere oss i Østfold.

Vil du være med og skrive neste kapittel?

Det høres kanskje breialt ut, men det er sant. På 3 år har Aider gått fra 3 til over 500 ansatte – og den eventyrlige vekstreisen er så vidt i gang.

Aider kan tilby gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi ønsker at du skal nå dine mål! For kundene er du en relevant rådgiver som evner å se deres behov og spiller dem gode. Som kollega trives du med nye utfordringer, og liker å jobbe i et dynamisk miljø med høyt tempo.

Vi søker etter deg som ønsker å utvikle karrieren din sammen med oss. Vi ønsker at du skal nå dine mål! Samtidig er det viktig at du som rådgiver ser folkene, og bidrar til å gjøre både kollegaene og kundene dine gode. Du bør ha en drive og et ønske om å påvirke utviklingen til et helt nytt kontor, og en ny region. Gira på å være med?

TA KONTAKT

Robin Aleksander Olsen

Kontorleder, Sarpsborg • Regionsleder, Østfold • Statsautorisert regnskapsfører

90 29 97 98 LinkedIn

Vi i Aider skal gjøre det komplekse enkelt – for alle vi møter, hver eneste dag. Fremtiden handler om å hjelpe, utvikle og begeistre. Vi er klare! Er du?

Hva forventer vi av deg?

Vi tror at det aller viktigste for å lykkes i rollen er at du ønsker å skape energi og begeistring i regionen. Videre ser vi for oss at du matcher noen av disse kriteriene:

  • Høyere utdanning innen økonomi, fortrinnsvis med spesialisering innen regnskap og revisjon med gode akademiske resultater
  • God og bred regnskapserfaring, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
  • Gjerne autorisert regnskapsfører eller revisor
  • Lærevillig og nysgjerrig på teknologi og nye måter å jobbe på. Vi bruker ERP-systemene Tripletex, Xledger og 24SO
  • Minimum 2 års relevant erfaring
  • Kommuniserer godt på både norsk og engelsk

Dersom du i tillegg innehar et kommersielt tankesett, og liker varierte problemstillinger tror vi at vi du vil passe perfekt inn i vår kultur.

Hvilke arbeidsoppgaver vil inngå i din rolle?

  • Ansvar for å bygge og utvikle en kundeportefølje, herunder ansvar for løpende leveranser, kundemøter og optimalisering av samarbeidet med kunden
  • Kundeansvar, herunder økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
  • Bidra til å skape vekst og utvikle kundeforhold
  • Ulike utleieoppdrag ute hos kunde

 

Så lurer du kanskje på hvorfor du skal velge Aider?

Det er det mange grunner til, mener vi.

  • Du får jobbe i en fremtidsrettet arbeidsplass i sterk vekst. I Østfold kommer du inn på et unikt tidspunkt, og kan være med å forme både arbeidsoppgaver og kultur
  • Vi har et knallbra arbeidsmiljø med unge, flinke folk
  • Vi har en rekke spennende kunder med ulike utfordringer og problemstillinger.
  • Vi har freshe lokaler rett ved E6 på Grålum (Sarpsborg)
  • Konkurransedyktige betingelser, det sier seg selv

Ja, og så har vi det artig både på og utenfor jobb. Det synes vi er viktig. Da spiller vi ballen over til deg – får vi den i retur?

Bli med på laget

Aider har i dag over 450 ansatte og 14 kontorer fra Bodø i nord til Kristiansand i sør – og vi har cirka 5000 kunder fra hele landet.

Vi søker etter deg som trives i dialog med kunder og er nysgjerrig på nye systemer og løsninger. Som kollega trives du med nye utfordringer, er lærevillig og liker å tenke nytt.

Hvis du er selvgående, lærevillig og opptatt av morgendagens løsninger – da håper vi du sender oss din søknad!

Synes du jobben høres interessant ut?

Da synes vi du skal finpusse CV-en og sende den sammen med en søknad. Vi ser frem til å høre fra deg! Send søknad eller spørsmål til kontorleder, Robin Olsen.

Alle henvendelser blir om ønskelig behandlet konfidensielt. Søknader behandles fortløpende.