AiderAider

Vi søker en engasjert og serviceinnstilt lønnsrådgiver til Bærumskontoret vårt

Vi i Aider tror at regnskapsbransjen må redefineres, og at det er vi som skal gjøre det. Da nytter det ikke bare med flinke flok – vi må ha de flinkeste. Folk med forretningsforståelse, kompetanse og energi. Kanskje er du en av dem?

Aidere er uredde og kompetente folk. Vi skreddersyr systemer og arbeidsmetoder. Dette krever kreativitet og forståelse for at regnskap er blitt et serviceyrke, og at vi alle er rådgivere.

Vi er helt i forkant av teknologiutviklingen, men ikke for teknologiens skyld. Vi har systemer som jobber for oss, ikke motsatt.

Vi automatiserer for å kunne gi mer ansvar tilbake til regnskapsføreren. Systemene våre frigjør og sparer tid, slik at hver medarbeider får mer komplekse oppgaver – og kan skape mye mer verdi.

TA KONTAKT

Ellef Strand

Kontorleder • Bærum

40 05 03 65

Vi i Aider skal gjøre det komplekse enkelt – for alle vi møter, hver eneste dag. Fremtiden handler om å hjelpe, utvikle og begeistre. Vi er klare! Er du?

Bilde av en kvinne og en mann som sitter i en sofa og smiler

Fremtiden er digital. Derfor investerer Aider i mennesker

Vi søker etter deg som vil være med oss på ferden fremover. Du er en lønnsrådgiver med minimum 3 års erfaring fra lønnsområdet – og er en person som trives i dialog med kunder og er nysgjerrig på nye systemer og løsninger. Vi ser spesielt etter deg som har erfaring med utenlandslønn.

Som kollega trives du med nye utfordringer, og liker å jobbe i et dynamisk miljø med høyt tempo. Du byr på deg selv og bidrar til å gjøre kollegaene dine gode. Du finner gode løsninger, tar ansvar, og liker å tenke nytt. Aider kan tilby gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi ønsker at du skal nå dine mål!

Arbeidsoppgaver som vil inngå i din rolle:

  • Ansvar for egen kundeportefølje inkludert oppstart av nye kunder
  • Lønnskjøring, avstemming og rapportering

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Minimum 3 års erfaring fra lønnsområdet
  • God IT-forståelse og erfaring fra ulike lønnssystemer
  • Serviceinnstilt og løsningsfokusert
  • Gode relasjonsegenskaper og samarbeidsevner
  • Ansvarsbevisst og pålitelig
  • Liker å være i kontakt med kundene
  • Kommuniserer godt (skriftlig og muntlig) på både norsk og engelsk

 

Hvorfor Aider?

Vi vokser, og vi vokser fort. Vi tør å påstå at vi er et av de raskest voksende kompetansehusene i Norge. Det skjer spennende ting hos oss hele tiden, og som en del av vårt team vil du bli med på en lærerik og morsom reise.

Hvis du er selvgående, lærevillig og opptatt av morgendagens løsninger – da håper vi du sender oss din søknad!

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å jobbe med noen markedets mest innovative ERP-systemer
  • Spennende og faglige utfordringer
  • Et entusiastisk arbeidsmiljø og hyggelige kollegaer
  • Fleksibel arbeidstid
  • Moderne lokaler sentralt lokalisert i Sandvika

 

Høres dette interessant ut?

Ta kontakt med kontorleder, Linda Sunde.

Alle henvendelser behandles konfidensielt. Søknader behandles fortløpende. Tiltredelse etter avtale.