Bruk av Tripletex for regnskapsføring i Norge gir ikke bare mulighet til å optimalisere prosesser og redusere kostnader, men sikrer også samsvar med alle lovkrav, noe som gjør systemet til et ideelt valg for norsk næringsliv. Vår integrasjon mellom Odoo og Tripletex gir bedrifter en praktisk og fleksibel måte å synkronisere data mellom disse to plattformene, noe som sikrer smidig håndtering av kunder, produkter og ordre. Hovedfunksjonene i integrasjonen inkluderer:
Integrasjonen gir deg muligheten til å velge hvilke kunder og leverandører du ønsker å jobbe med gjennom Tripletex. Det er viktig å merke seg at i Tripletex må du ikke bare velge selskapet, men også en kontaktperson når du oppretter en ordre, noe som skiller denne plattformen fra andre.
Vår integrasjon støtter dette formatet og overfører følgende informasjon:
• Firmanavn
• Organisasjonsnummer
• Type (kunde eller leverandør)
• Post- og forretningsadresse
• Telefon
• Valuta
• Kontaktpersoner
• E-post
Du kan enkelt merke produktene som skal synkroniseres med Tripletex. Integrasjonen overfører følgende produktinformasjon:
• Produktnavn
• Produktnummer
• Salgspris ekskl. MVA
• Tilgjengelig antall
• MVA-sats
Vår integrasjonslogikk innebærer opprettelse av en salgsordre i Odoo, eksport til Tripletex, opprettelse av faktura og deretter oppdatering av status i Odoo, inkludert betalingsstatus. Informasjonen som overføres inkluderer:
• Kunde
• Ordredato
• Leveringsadresse
• Kontaktperson/ATTN
• Ordrelinjer: produktnavn, produktnummer, rabatt, MVA, beløp ekskl. MVA
• Selger
• Kundereferanse
• Leveringsdato
For å minimere feil støtter vår integrasjon automatisk oppdatering av data mellom systemene på en tidsplan, noe som sikrer at informasjonen alltid er oppdatert og reduserer behovet for manuell arbeid. Denne integrasjonen mellom Odoo og Tripletex gjør det enklere å drive forretning ved å automatisere prosesser og forbedre datanøyaktigheten
Lyst til å lære mer om Aider, sjekk oss ut her!