Kjære kunde, dette er en melding fra oss i Aider. Vi står nå alle midt oppi en krise, og de neste ukene vil bli annerledes for oss alle sammen. De fleste er naturlig nok bekymret for både helsemessige utfordringer, men også de samfunnsmessige konsekvensene vi står overfor.
Det viktigste for oss som selskap akkurat nå er å levere det vi skal til deg som kunde, samt være en trygg og god rådgiver og sparringspartner i denne vanskelige situasjonen. Aider har iverksatt konkrete tiltak for å forebygge smitte blant våre ansatte, og for å opprettholde driften. Alle i Aider som kan jobbe hjemmefra, vil jobbe fra hjemmekontor inntil videre. Det legges samtidig til rette for at enkelte av våre ansatte kan jobbe fra kontoret, men med god avstand til andre personer. Alle fysiske møter og reiser er avlyst.
Vi er heldigvis vant til å jobbe digitalt, og vi bruker systemer som fungerer godt hjemmefra. Videre legger vi naturligvis til rette for fleksible arbeidstider, slik at familiekabalen skal gå opp så godt det lar seg gjøre for våre ansatte.
Som kunde av Aider, er det viktig for oss at du er informert om at vi er godt rustet til å sikre en trygg og stabil drift fremover.
Vi følger med på utviklingen av situasjonen, og kommer til å holde dere løpende oppdatert for å bistå dere på best mulig måte. Vi har allerede fått en del spørsmål relatert til blant annet likviditet, bank og permitteringer. Ikke nøl med å ta kontakt med din rådgiver, eller å sende spørsmål til hjelp@aider.no
Ta vare på hverandre, alle sammen.
Med vennlig hilsen,
Alle oss i Aider